Sunday, January 30, 2011

kesedihan

awak pindah sekolah ? macam tak percya je kan..ingat kan awak sekolah kt sini sampai form5 rupanya tak..tak ape la..itu semua parent yang nak kan,,so ikut je la k...sedih tak payah la nak cakap bila saya tau awak nak pindah...menangis pon teruk..awk pon da tau kan..ermm..sedih la bila awak dah tak de kat sekolah tuu..eala..sebelum ni awak la yang selalu teman saya tiap pagi,rehat.koku..tak kisah la bila..kita sentiasa bersama dengan macam macam cerita..tapi sekarang saya sorang sorang je kat sekolah tuu...awk pon sorang kat sekola baru kan...harap awk dapat ramai kawan yang baik baik ok...jangan lupakan kita orang kat sini ea..terutama .. agk la..saya harap awk ingat la semua tempat yang pernah kita pergi bersama and yang ada banyak kenangan antara kita,,awak jangan lupakan okayy !!! lepas ni saya pergi sekolah mesti nampak lab and sume tempat yang kita bersama tuu,,macam mana kalau saya tak boleh tahan air mata saya ni ??ermm saya tetap akan cuba tahan la...tuu pon kalau dapat lahh...tak boleh nak teruskan laa..huhuhu

No comments:

Post a Comment