Saturday, March 19, 2011


sekarang ni aku bukak myspace
gila lama sial aku tak bukak...
hahaha..
bukan tak nak bukak..
tapi tak da kawan lah kat sana..
dia ada tapi rasanya tak on kott...
okayy...
aku bukak and aku baca balik semua coment antara aku and dia..
syok lahh..
aku baca myspace coment n message..
only dia punya okayy
and aku bukak profile dia dari myspace aku baca apa yang aku balas..
rindulah..
gambar dia still sama 
and 
nama pon still sama...
hehehe
suka lahh...
aku pon bukak jugak..
yahoo messenger..
and
baca semua message archive antara aku and dia..
lepas ni aku akan selalu bukak mysapace..
mysapace tak lembab pon macam facebook...
walaupon tak de kawan sangat kat sana,,
its okayy..aku boleh baca semua comment...
aku happy sangat sangat
mesej,call,chat,jumpa semua aku suka..
hehehe
sekarang pon mesej dia..tapi dia belum balas..
tak pe..maybe dia busy tak pon ngah study..
aku happy sayang suka cinta kat dia sangat sangat..
hehehe..
awak buat lahh facebook..
saya nak awak buat facebook and saya lah orang pertama yang awak akan add,,
hehehe
tapi tak pakse pon awak buat,,
♥ i love you and i miss you ♥

No comments:

Post a Comment